فروش انواع پکیج های تضمینی کسب درآمد

انسان خداگونه


انسان خداگونه

کتاب انسان خداگونه

کتاب انسان خداگونه تاریخ مختصر آینده نوشته یووال نوح هراری تاریخدان و استاد دانشگاه اسرائیلی و نویسنده کتاب پرفروش انسان خردمند است. این کتاب در سال 2015 به زبان عبری نوشته شده است و درسال 2016 به زبان انگلیسی ترجمه شده است. این کتاب توسط نشر نو با ترجمه زهرا عالی در سال 1397 به زبان فارسی منتشر شد.

در قسمتی از کتاب انسان خداگونه میخوانیم :انسان ها در قرن بیست و یکم تلاش میکنند مبدل به خدایان شده و به مرگ و پیری غلبه کنند.انسان ها سعی میکنند حیوانات ، گیاهان و حتی انسان هایی را براساس میل و آرزوهای خودشان خلق کنند …… طبقه بی خاصیت هم به وجود خواهد آمد که شامل میلیاردها انسان خواهد بود.

کتاب انسان خداگونه تاریخ مختصر آینده است اما نه آینده ای دور. آینده ای که هراری از آن صحبت میکند 50 سال بعد و یا حداکثر 200 سال بعد است. هراری کتاب را به سه بخش تقسیم کرده است.

بخش اول : انسان خردمند بر جهان چیره می شود. فصل اول کتاب انسان خداگونه به رابطه ی بین انسان و حیوانات و عواملی که باعث تسلط انسان ها یر آن ها می شود میپردازد. در این بخش به سه سوال پاسخ داده میشود : فرق بین انسان ها و دیگر حیوانات چیست. گونه زیستی انسان چگونه جهان را تسخیر کرد و آیا انسان خردمند گونه زیستی برتر است یا فقط قلدر محله.

بخش دوم : انسان خردمند به جهان معنا می بخشد. در ادامه کتاب هراری از انقلاب زبانی و واقعیت های قراردادی همچون کشورها ، مرزها ، پول نام میبرد که سبب شد که تا همکاری و تعامل های منعطف و گسترده ایی میان انسان ها صورت بگیرد. انسان ها از حیوانات به دلیل باور به همین واقعیت های قراردادی و تخیلی توانست پیشی بگیرد و رشد کند. در این بخش همچنین هراری بیان میکند که انسان گرایی در واقع نوعی مذهب است که به جای خدا انسان مورد ستایش قرر میگیرد. سه سوال بخش دوم: انسان چه نوع جهانی خلق کرد.انسان چگونه اطمینان یافت که علاوه بر مهار جهان به آن معنا نیز میبخشد.ستایش انسان چگونه به مهم ترین آیین زمان بدل شد.

بخش سوم : انسان خردمند کنترل شرایط را از دست می دهد.هراری این امکان را که ممکن است یک انسان ابر قدرت جایگزین انسان ها و جوامع انسانی شود بررسی میکند


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 88

فروش پکیج های کسب درآمد واقعی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما