فروش انواع پکیج های تضمینی کسب درآمد

تولید محتوا با موبایل


تولید محتوا با موبایل

شما در جیب‌تان یک استودیوی مجهز دارید!

تا کی می‌خواهید از وسیله‌ای به این ارزشمندی فقط برای وقت تلف کردن در رسانه‌های اجتماعی و تماشای فیلم‌هایی استفاده کنید که هیچ کمکی به پیشرفت شما نمی‌کند؟ حتما متوجه شدید منظورم از «وسیله ارزشمند» موبایلتان است.

اگر موبایل هوشمند دارید، تمام امکانات لازم برای شروع کسب درآمد مهیا است!

برای این کاری که می‌خواهم به شما پیشنهاد بدهم، نیازی به دفتر کار و تجهیزات گران ندارید. حتما می‌خواهید هرچه زودتر بدانید چگونه می‌توان این کار را انجام داد. پس برویم سراغ ایده من برای کسب درآمد از موبایل. تولید محتوا با موبایل یک بیزنس فوق العاده پولساز می باشد .

یکی از بهترین و مهمترین ابزارهای کسب درآمد همین موبایلی می باشد که دستتان است ! این موبایل نیازی به اجاره دفتر و تجهیزات گران ندارید. حتی هیچ دستگاه خاصی برای تولید محصولات خود لازم ندارید. همانطور که گفتم کافی است یک موبایل خوب داشته باشید! شما از همین الان خودتان را صاحب کمپانی بدانید که می تواند محتوای حرفه ای تولید کند ، می توانید محصولات حرفه ای تولید کنید و محصولات شما می‌تواند سال‌ها فروخته شود و درآمد ایجاد کند.

تولیدات کمپانی شما می تواند کتاب الکترونیکی، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های صوتی، دوره‌های آنلاین و … باشند و حتی می توانید در اینستاگرام فعالیت کنید یا یوتیوب و حتی در آپارات و کلی درآمد داشته باشید و تمام این‌ها با موبایل‌تان تولید می‌شوند.

تولیدات این کمپانی دقیقا چیست؟

تمام این محصولاتی که در بالا گفته ام را می‌توان با موبایل تولید کرد.

۱. محصولات متنی

محصولات متنی می‌تواند کتاب چاپی، کتاب الکترونیکی، جزوه‌های آموزشی، دستورالعمل و … باشد.

۲. محصولات صوتی

محصولات صوتی می‌تواند در قالب آموزش‌های صوتی، مصاحبه‌های صوتی، صوت کارگاه آموزشی و همایش و … باشد. برای تولید محصولات صوتی کافی است یک موبایل خوب داشته باشید تا صدا را توسط آن ضبط کنید.

۳. محصولات تصویری

شما می‌توانید فقط با یک موبایل، فیلم‌هایی با کیفیت عالی تهیه کنید. زمانی این موضوع رویایی بیش نبود. ولی اکنون هر جایی که هستید کافی است اراده کنید، موبایلتان را از جیب درآورید و چند دقیقه فیلم تهیه کنید.

من چیزی بلد نیستم که بخواهم تولید کنم!

من شما را نمی‌شناسم. ولی مطمئن هستم مطالبی را می‌دانید که از دید خودتان ارزشمند نیست ولی اگر همین مطالب را تبدیل به یک ویدیوی آموزشی کنید، افرادی حاضرند پول بپردازند و آن را تهیه کنند! از کجا مطمئنم؟ چون تاکنون به بیش از 2800 نفر در دوره‌هایم آموزش داده‌ام تا این‌ کار را انجام دهند و نتیجه کار را دیده‌ام.

شما هم می‌توانید!

  • اگر صاحب کسب و کار هستید ، می توانید کسب و کارتان را در فضای آنلاین مثل اینستاگرام یا سایت به دید همگان بگذارید تا بتوانید با جذب آنها مشتریان بیشتری به دست آورید .
  • اگر متخصص هستید شاید بتوانید علاوه بر استفاده از تخصص خود، آن را به دیگران آموزش بدهید. مثلا برنامه‌نویس هستید. علاوه بر انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی می‌توانید این تخصص را به دیگران آموزش بدهید.
  • اگر خانم خانه‌دار هستید احتمالا مطالب زیادی درباره تهیه غذا، پخت کیک، خرید خانه، رسیدگی به کارهای روزمره خانه و … می‌دانید که برای خانمی که به‌تازگی ازدواج کرده شاید بسیار ارزشمند باشد.
  • اگر مادر هستید حتما نکات زیادی درباره نگهداری از کودکان می‌دانید که برای کسی که به‌تازگی صاحب فرزند شده می‌تواند بسیار مفید و کارگشا باشد.
  • اگر کارمند هستید، در محل کارتان فعالیت‌هایی انجام می‌دهید که شاید دیگران بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند. مثلا با نرم‌افزاری کار می‌کنید و نکات و ترفندهایی بلدید که می‌توان به دیگران آموزش داد.
  • اگر مدرس هستید، کارتان دقیقا تدریس است. پس می‌توانید علاوه بر تدریس حضوری، محصولاتی تولید کنید و آن‌ها را به‌فروش برسانید. در این‌صورت حتی زمانی که در مسافرت هستید می‌توانید محصولات‌تان را به فروش برسانید.
  • شاید دانشجو هستید. پس احتمالا کار با نرم‌افزارهایی را بلد هستید که فکر می‌کنید خیلی ساده هستند و هیچکس دنبال یادگیری آن نیست. ولی می‌توان از همین موارد درآمد کسب کرد.
  • اگر دانش‌آموز باهوش و زرنگی هستید احتمالا در کارهای کامپیوتری و موبایلی مثل نصب ویندوز و … مهارت دارید. شاید اقوام شما هر وقت به مشکل فنی برخورد می‌کنند به شما مراجعه می‌کنند. پس توانایی آموزش مهارت‌هایتان را دارید.
  • البته شاید هم تخصص بسیار بالایی دارید ولی تا به حال به فکر آموزش تخصص خود به دیگران نبوده‌اید. اگر تخصص بالایی دارید برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می‌توانید در «موتور کسب و کار آنلاین » شرکت کنید. بسیاری از افراد در کارشان تخصص‌هایی دارند؛ مثل سیم‌کشی، لوله‌کشی، تعمیر اتومبیل، نصب ویندوز روی کامپیوتر، آرایشگری، فروش، پرورش گیاه و … آیا فکر نمی‌کنید افراد زیادی حاضر باشند پول بدهند تا شما به آن‌ها کمک کنید سریع‌تر پیشرفت کنند و از دانسته‌ها و تجربیات شما استفاده کنند؟

5 مزیت «تولید محتوا با موبایل»

این کار یعنی تولید محتوا نسبت به بسیاری از کسب‌و‌کارهای دیگر چندین مزیت بزرگ دارد.

1. کار در خانه

برای شروع کارتان به دفتر، میز و صندلی و تجهیزات اداری نیاز ندارید. می‌توانید در خانه کار کنید و محصولات آموزشی خود را تولید کنید. حتی لزومی ندارد کامپیوتر داشته باشید. همین موبایلی که دارید کافی است! برای تولید محتوا با موبایل فقط به یک موبایل نیاز دارید .

البته بعدها که کارتان خیلی رشد کرد می‌توانید دفتر اجاره کنید و کارتان را توسعه بدهید.

2. سود قابل‌توجه

سود این کار بسیار قابل‌توجه است. تولید محصولات آموزشی، هزینه بسیار کمی دارد و می‌تواند سود زیادی ایجاد کند. البته مشخص است که باید وقت زیادی اختصاص دهید.

شما اگر یک موبایل یک میلیون تومانی بفروشید شاید با فروشش 50 هزار تومان یا حداکثر 100 هزار تومان سود کنید. ولی با فروش یک محصول آموزشی 60 هزار تومانی شاید بتوانید حداقل 50 هزار تومان سود ‌کنید! ( البته یک مثال بود )

البته حالتی را مثال زدیم که آموزش خود را روی دی‌وی‌دی ارائه می‌کنید و با پست برای خریدار ارسال می‌کنید. آموزش شما می‌تواند به‌صورت یک فایل برای خریدار ارسال شود. در این حالت هزینه دی‌وی‌دی و پست هم حذف می‌شود و فقط هزینه اینترنت مصرف‌شده باقی می‌ماند.

3. ‌بی‌نیازی به کارمند

شما تا رسیدن به درآمد چند ‌میلیون تومانی در ماه، می‌توانید تمام کارها را خودتان انجام دهید. کافی است روزی دو ساعت وقت بگذارید. در بخش بعد توضیح خواهم داد که دقیقا بر چه مواردی وقت اختصاص دهید. اگر رشد کسب‌و‌کارتان خیلی زیاد بود، در آن‌صورت شاید به یک یا دو کارمند برای پشتیبانی و پاسخگویی و … نیاز داشته باشید.

4. مواد اولیه در دسترس

یکی از مشکلات کارخانه‌های مختلف تامین مواد اولیه است. ولی در اینکار با چنین مشکلی مواجه نیستید. به‌راحتی می‌توانید جدیدترین مطالب در حوزه کارتان را از اینترنت تهیه کنید. همچنین مطالعه کتاب‌های مختلف به شما کمک می‌کند اطلاعات خودتان را افزایش بدهید.

همچنین موادی که برای تولید محصول نیاز دارید مانند اینترنت، دی‌وی‌دی، قاب دی‌وی‌دی، کاغذ و … همیشه در دسترس هستند.

5. رقابت کم در حوزه شما

آخرین نکته اینکه رقابت در این حوزه بسیار ضعیف است. در هر حوزه‌ای مثل آشپزی، کنکور، تناسب اندام، بازاریابی، باغبانی و … رقبای زیادی وجود دارند ولی اغلب آن‌ها کارخانه‌دار اطلاعات نیستند. کارخانه‌دار اطلاعات کسی ‌است که کارش فقط تدریس حضوری نیست، بلکه همیشه در حال تولید محتوای آموزشی به صورت فیلم، صوت و … است.


مبلغ واقعی 91,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 73,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 176

فروش پکیج های کسب درآمد واقعی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما