فروش انواع پکیج های تضمینی کسب درآمد

سایت پولساز


سایت پولساز

چرا افراد کمی از سایت من خرید می کنند ؟

یک از موضوعاتی که همیشه باهاش برخورد می کنم این هست که افراد زیادی از فروش کم یا مقطعی خودشان شاکی هستند و همش میگن یا فروشمون کم هست و یا اینکه فروش پایداری نداریم، حتی وقتی توجه می کنید متوجه میشید که بازاریابی اینترنتی و ترافیک مناسبی هم دارند اما باز این مشکل وجود دارد، اما مشکل از کجاست ؟

 

این مشکل در سایت های زیادی وجود دارد، آنها می خواهند فروششان را بهبود بدن و به یک درآمد پایدار و مناسب دست پیدا کنند، به شکلی که بتوانند روی آن درآمد حساب کنند و نگرانی درباره موضوعات مالی آنها کاهش یابد و بیشتر بر روی افزایش فروش تمرکز کنند.

 

اما در نقطه مقابل افراد دیگری هم وجود دارند که هر سال وب سایت خودشان را راه اندازی می کنند و فروش خوبی هم دارند و جالبتر آنکه درآمد آنها کاملا پایدار می باشد، مطمئن هستم شما هم چنین وب سایت هایی رو دیده اید و از خودتان می پرسید، اینها چگونه به این درآمد مناسب و پایدار رسیده اند ؟

 

امروز می خواهم به شما بگم چطور این وب سایت ها موفق و پولساز هستند

 

راز سایت های پولساز چیست ؟

حقیقتی که سایت های پولساز هیچ وقت آن را به شما نخواهند گفت این است که برای روشن کردن موتور پولسازی سایت شما باید استاد تبدیل شوید و اگر وب سایت شما تبدیل کننده خوبی نباشد، تمام هزینه های تبلیغات شما از بین خواهد رفت و من هم می خوام در اینجا به شما بگم که چطور شما هم استاد تبدیل شوید و فروش مناسب و پایداری داشته باشید.

 

شاید شما با صفحه فرود هم آشنا باشید و بگویید : خب من با صفحه فرود که اطلاعات علاقه مندان رو جمع آوری می کنم، اما این را بدانید که تنها صفحه فرود عامل تبدیل و موفقیت نیست، بلکه شما باید با ساخت آهنرباهای جذب مختلف نرخ تبدیل در سایت را افزایش دهید و برای این کار راه های مختلفی وجود دارد.

 

البته همیشه صفحات فرود مهم بودند و هستند اما تنها منبع تبدیل شما نخواهد بود و تبدیل به معنای جمع آوری اطلاعات به تنهایی نمی باشد، بلکه شما باید بتوانید، فروش را ایجاد کرده و سپس از خریداران، مشتریان وفاداری بسازید که بارها از شما خرید می کنند و تبلیغ کننده کسب و کار شما باشند، من به شما کمک خواهم کرد با هر میزان ترافیکی که داشته باشید، اطلاعات افراد بیشتری را جذب کنید و در نتیجه فروش پایدارتری را برای کسب و کار اینترنتی خودتان ایجاد نمایید.

 

آنچه در محصول سایت پولساز  خواهید آموخت

. ۸ روش تبدیل حرفه ای

. استاد ایجاد ترافیک شوید

. ۵ آهنربای قوی جذب در سایت

. انواع روش های تبدیل و فروش

. ۱۶ قانون طلایی بازاریابی اینترنتی

. ۱۴ روش جذب ایمیل حرفه ای

. معرفی ۶ ابزار جهت تبدیل و جذب

. ۴ ابزار افزایش فروش و تبدیل مشتری

  

 

چرا این آموزش متفاوت است ؟

. ما تمام تجربیات خودمان را که همه آنها را آزمایش کردیم به شما معرفی خواهیم کرد

. روش های معرفی شده کاملا کاربردی و قابل اجرا برای هر نوع وب سایتی می باشند

. تا حالا هیچ سایتی به این موضوع به صورت تخصصی نپرداخته و این اولین محصول در این زمینه می باشد

. در این بسته به نکات اصلی و ضروری پرداخته شده که واقعا می توانند برای شما موثر باشند.

 

داستان این محصول 

از سال گذشته به دنبال این موضوع بودیم که چگونه می توانیم بازار هدف خودمان را بزرگتر کنیم و همچنین فروش وب سایت را افزایش دهیم، زیرا افزایش فروش یکی از مهمترین هدف های هر کسب و کاری می باشد، اما به شرط اینکه مشتریان نیز از شما راضی باشند، بنابراین سعی کردیم نرخ تبدیل سایت را افزایش دهیم

 

برای این کار مدت زیادی روی ساخت انواع آهنربای جذب کار کردیم، همچنین از انواع تکنیک های تبدیل نیز استفاده کردیم، برای این کار مجبور شدیم روش های زیادی را امتحان کنیم که برخی از آنها نتیجه مناسبی نداشتند، اما در نهایت روش هایی را پیدا کردیم که برای هر نوع وب سایتی می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

 

ما فقط با اجرای همین نکاتی که در این محصول به شما آموزش خواهیم داد، توانستیم نرخ تبدیل سایت را به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم و همچنین فروش وب سایت ۳۰% رشد پیدا کرد که کاملا پایدار می باشد، از این تکنیک ها هنوز هم در سایت  استفاده می کنیم و شما هم می توانید از آنها در سایت خودتان استفاده نمایید.


مبلغ واقعی 105,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 84,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 195

فروش پکیج های کسب درآمد واقعی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما